17 Mayıs 2015 Pazar

HOŞGELDİN ÇINAR

Küçük yeğenimiz 9 ayın sonrasında aramıza geldi:) hatta dayanamayıp 1 hafta da erken geldi. Onun için planladığımız hiç bir şeyi hazırlayamadan aniden gelmeye karar verdi:)

Ama yengesi olarak onu öle kuru kuru karşılamak olmazdı... İlk hazırlıkları arabada hastaneye giderken yaptım:) Arkada Ada sürekli seni sayıklarken :) Ömer trafik ile cebelleşiyordu:)


Kendisi gözlerini dünyaya açtığı ilk günün gecesinde evde sabaha kadar imalat yaptım diyebilirim.  Ertesi gün hastane çıkışında evdeki tüm hazırları tamamlamıştık...

HOŞGELDİN ÇINAR :)


Çınar ' ın harflerini birbirine kurdele ile bağladım:) Loğusa şerbeti için kadehlerimiz hazırdı :) Etiketleri yapıştırıp yine şifon kurdeleler ile saplarına küçük fiyonklar yaptım.
Şerbetin tarifi ise Hünerli Bayanlar dan . Nefis bir tarif. Ama ben yaparken içerisine muskat koymadım. Yine de çok lezzetliydi.


Kitap ayraçlarımızı misafirlerimiz çok beğendi. Ada nın 4 yaş doğum gününde de yapmıştım. Anısı olacak hoş bir hediye:)

 
Arabada hastaneye giderken yaptığım draje poşetleri :)  İçerisinde karışık draje ve çakıl çikolatalar var. renkli şifon kurdele ile bağlayıp yine konsepte uygun etiketlerimizden yapıştırdım.

 
Bu renkli bezeler sabaha kadar süren imalat eserlerinden:) Beze tarifini daha önce vermiştim. Bu sefer içerisine renkli gıda boyası ekledim. Poşetleri yine süslemeyi unutmadım tabi:)

 
Vee en güzel kurabiyelerimiz:) Aslan - Zürafa - Fil :)
 


Sularımız yine isme özel.

 
Diğer kurabiyeler bitince bu sefer farklı olsun dedim ve Çınar ' ın ismi ile süslediğim kurabiyeler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder