22 Kasım 2010 Pazartesi

Sakallı:)

Annem ben küçükken yani bu gurbet ellere gelmeden bize ara sıra Ankara'nın meşhur Akman pastanesinden sakallı alırdı:) Bilmeyenler o da  ne diyebilir. Mayalı poğaçanın içinde beyaz peynir kaşar ve maydanoz...
Anneme canım bişeyler çekti diye telefon açardım akşama annem elinde 2 kutu pastane poşediyle gelmiş olurdu...

Ben de şimdi misafir geldiğinde o sakallılardan yapıyorum:)



Hamurun tarifi daha önce veridğim mini pizza hamuru.
poğaçalar piştikten sonra soğumasını bekleyin. Daha sonra bıçak ile yarıya kadar sandviç yapacak gibi kesin. İçine tam yağlı ymşak beyaz peynir koyun.Uç kısmına da ister ince rendelenmiş kaşar peyniri ya da kıyılmış maydanoz ekleyin. Benim maydanozlarım eşimin balkonda besleyip büyüttüğü maydanozlar. Yani tamamen organik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder